woensdag 19 februari 2014

Rustige dinsdag?

Verdikke toch, ik ben me toch een pechvogel!
koop ik heerlijk grote voorraadpotten met een heerlijk zware deksel, krijg ik me die deksel op mijn hoofd!
gevolg: Hersenschudding!
Het voordeel is dat ik dan wel lekker veel tijd heb om mijn Blogje bij te werken!
Zondag hebben we de deuren van ons herbergje weer open gezwierd en voor de eerste keer stonden onze landelijke woonspulletjes te blinken voor onze nieuwsgierige klanten!
de reacties waren alvast erg motiverend! En enkele spulletjes hebben zelfs een nieuwe thuis gekregen! Ook de spulletjes van Atelier Sezoentje hadden weer succes!
Daarna hebben we nog een hele berg verwenkoffietjes verkocht! Wat smaakte die seg!
Het was een heerlijke dag. Kijk alweer uit naar aanstaande zondag!
Veel liefs Eva




Geen opmerkingen:

Een reactie posten